Haberler
12.06.2026 13:57
Meslek Yüksek Okulumuz bünyesinde yer alan bölümlerimiz 2025-2026 dönemi mezuniyet törenine katıldı. Fırat Üniversitesi Çok Amaçlı Spor Salonu'nda 11 Haziran 2026 günü gerçekleştirilen törene, üniversitemiz bünyesinde yer alan tüm MYO'lar katılım gösterdi. Öğrencilerin yanı sıra ailelerinde katıldığı tören büyük bir çoşku ve heyecanla yapıldı. Mezuniyet törenine Sivrice MYO Harita ve Kadastro Programı, Turizm ve Otel İşletmeciliği Programı, Atçılık ve At Antrenörlüğü Programı ve Laborant ve Veterinerlik Teknikerliği mezunu öğrencilerimiz yer aldı.
Diğer Haberler
Atçılık ve At Antrenörlüğü Programı ...
Laborant ve Veteriner Sağlık Programı ...
Harita ve Kadastro Programı Söyleşi ...
Hilton Elazığ Genel Müdürü Veli ...
TARIM VE HAYVANCILIK MERKEZİNDE ...
Toplumsal Katkı Koordinatörlüğü ...
İHA-1 TİCARİ PİLOT EĞİTİMİ YAPILDI ...
LABORANT VE VETERİNER SAĞLIK PROGRAMI ...