Haberler
11.11.2025 11:37
Elazığ İl Emniyet Müdürlüğü Terörle Şube Müdürlüğü tarafından meslek yüksekokulumuzda "Gençlik ve Güvenli Gelecek" konulu bir konferans düzenlendi. 11 Kasım Salı günü düzenlenen konferansta üniversite öğrencilerinin terör örgütlerinden korunmaları hakkında bilgilendirme yapıldı.
Diğer Haberler
Atçılık ve At Antrenörlüğü Programı ...
2025-2026 MEZUNİYET TÖRENİ YAPILDI !!! ...
Laborant ve Veteriner Sağlık Programı ...
Harita ve Kadastro Programı Söyleşi ...
Hilton Elazığ Genel Müdürü Veli ...
TARIM VE HAYVANCILIK MERKEZİNDE ...
Toplumsal Katkı Koordinatörlüğü ...
İHA-1 TİCARİ PİLOT EĞİTİMİ YAPILDI ...