Haberler
21.10.2025 12:40
Sivrice Meslek Yüksek Okulu Birim Danışma Kurulu Üyelerimiz, 10.10.2025 tarihinde Müdürlük Makamında Meslek Yüksekokulumuz ile ilgili çeşitli önerilerin görüşüldüğü bir toplantı gerçekleştirdi. Yüksekokul müdürümüz sayın Prof. Dr. Niyazi Özdemir'in moderatörlüğünde yapılan toplantıya, bünyemizde yer alan bölümlerimizin bölüm başkanları ve dış paydaşlar yer aldı.
Diğer Haberler
Atçılık ve At Antrenörlüğü Programı ...
2025-2026 MEZUNİYET TÖRENİ YAPILDI !!! ...
Laborant ve Veteriner Sağlık Programı ...
Harita ve Kadastro Programı Söyleşi ...
Hilton Elazığ Genel Müdürü Veli ...
TARIM VE HAYVANCILIK MERKEZİNDE ...
Toplumsal Katkı Koordinatörlüğü ...
İHA-1 TİCARİ PİLOT EĞİTİMİ YAPILDI ...