Haberler
17.10.2025 12:07
Turizm ve Otel İşletmeciliği Programımız 2025-2026 Güz Dönemi işyeri uygulamalarına 4. hafta itibariyle başladı.
Öğretmenevi Elazığ ve Park Dedeman Hotel Elazığ ile anlaşmalı olan programımız, bu hafta itibariyle öğrencileri
ekipler halinde uygulamaya gönderdi. 17 Ekim Cuma günü, Öğretmenevi Elazığ şubesini ziyarete giden Otel, Lokanta ve İkram Hizmetleri Bölüm Başkanımız Öğr. Gör. İkrar BUDAK, öğrencilerle yerinde uygulama çalışması gerçekleştirdi.
Diğer Haberler
Atçılık ve At Antrenörlüğü Programı ...
2025-2026 MEZUNİYET TÖRENİ YAPILDI !!! ...
Laborant ve Veteriner Sağlık Programı ...
Harita ve Kadastro Programı Söyleşi ...
Hilton Elazığ Genel Müdürü Veli ...
TARIM VE HAYVANCILIK MERKEZİNDE ...
Toplumsal Katkı Koordinatörlüğü ...
İHA-1 TİCARİ PİLOT EĞİTİMİ YAPILDI ...