Haberler
20.06.2025 11:47
İş-Kur Gençlik Programı çalışmaları sürüyor. Sivrice MYO'da görevli program öğrencileri, sosyal sorumluluk kapsamında 11 Haziran 2025 günü üniversitemiz Kampüs Yerleşkesinde çevre temizliği yaparak, kampüs içerisindeki çöpleri topladılar.
Diğer Haberler
Atçılık ve At Antrenörlüğü Programı ...
2025-2026 MEZUNİYET TÖRENİ YAPILDI !!! ...
Laborant ve Veteriner Sağlık Programı ...
Harita ve Kadastro Programı Söyleşi ...
Hilton Elazığ Genel Müdürü Veli ...
TARIM VE HAYVANCILIK MERKEZİNDE ...
Toplumsal Katkı Koordinatörlüğü ...
İHA-1 TİCARİ PİLOT EĞİTİMİ YAPILDI ...