Haberler
17.06.2025 11:21
Yüksekokulumuz Mimarlık ve Şehir Planlama Bölümü, Harita ve Kadastro Programı tarafından 1. ve 2. Sınıf öğrencileri ve bölüm hocalarımızın katılımı ile 12 Haziran 2025 tarihinde yıl sonu pikniği düzenledi. Cip Mesire Alanında düzenlenen piknikte öğrencilerimiz açık havada piknik yapma, eğlenme ve sohbet etme imkanı buldu.
Diğer Haberler
Atçılık ve At Antrenörlüğü Programı ...
2025-2026 MEZUNİYET TÖRENİ YAPILDI !!! ...
Laborant ve Veteriner Sağlık Programı ...
Harita ve Kadastro Programı Söyleşi ...
Hilton Elazığ Genel Müdürü Veli ...
TARIM VE HAYVANCILIK MERKEZİNDE ...
Toplumsal Katkı Koordinatörlüğü ...
İHA-1 TİCARİ PİLOT EĞİTİMİ YAPILDI ...