Haberler
16.04.2019 10:17
Fırat Kalkınma Ajansı’nın öncülüğünde Elazığ İlinin turizmini canlandırmak üzere gerçekleştirilen “Elazığ Malatya Fırat Turu” programına katılan 35 seyahat acentası temsilcisi ve Fırat Üniversitesi’ni temsilen Sivrice Meslek Yüksek Okulu Turizm Otel İşletmeciliği Programı öğretim görevlisi Duygu Mahmutoğulları, 14 Nisan Pazar günü Sivrice’de düzenlenen “Turizm Değerlendirme Toplantı”sına katılmıştır. Seyahat acentalarının temsilcileri, eğitimciler ve kamu özel sektör temsilcileri Elazığ İli turizminin iyileştirilmesi gereken yönleri üzerine görüş ve önerilerini sunmuştur. Toplantıya başkanlık eden Elazığ Valisi Çetin Oktay Kaldırım, Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları tüm görüş ve önerileri dikkate alarak bu kadim şehrin geliştirilmesi adına her türlü çabayı göstereceklerine dair görüşlerini iletmiştir.

Diğer Haberler
Atçılık ve At Antrenörlüğü Programı ...
2025-2026 MEZUNİYET TÖRENİ YAPILDI !!! ...
Laborant ve Veteriner Sağlık Programı ...
Harita ve Kadastro Programı Söyleşi ...
Hilton Elazığ Genel Müdürü Veli ...
TARIM VE HAYVANCILIK MERKEZİNDE ...
Toplumsal Katkı Koordinatörlüğü ...
İHA-1 TİCARİ PİLOT EĞİTİMİ YAPILDI ...