Haberler
31.05.2018 11:14
Yüksek Okulumuzda 2017-2018 Öğretim Dönemide dereceye giren öğrencilerimize Müdürümüz Prof.Dr.Mehmet ÇAY ve Öğretim Elemanları tarafından hediyeler takdim edildi. Müdür Prof.Dr.Mehmet ÇAY ve Öğretim Elemanları öğrencilerimizi göstermiş oldukları başarılardan dolayı tebrik ederek, başarıların devamını dilediler.
Diğer Haberler
Atçılık ve At Antrenörlüğü Programı ...
2025-2026 MEZUNİYET TÖRENİ YAPILDI !!! ...
Laborant ve Veteriner Sağlık Programı ...
Harita ve Kadastro Programı Söyleşi ...
Hilton Elazığ Genel Müdürü Veli ...
TARIM VE HAYVANCILIK MERKEZİNDE ...
Toplumsal Katkı Koordinatörlüğü ...
İHA-1 TİCARİ PİLOT EĞİTİMİ YAPILDI ...