Haberler
26.04.2018 06:53
Elazığ Belediyesi tarafından 21-29 Nisan 2018 tarihleri arasında, Doğukent Fuar Alanı’nda düzenlenen “Gıda ve Gastronomi Fuarı”na okulumuz tarafından katılım gerçekleştirildi. Bugün düzenlenen teknik geziyle öğrenciler fuar alanını hocaları eşliğinde gezerek, fuar organizatörlerinden fuarın hazırlık sürecine dair bilgiler edindi. Ayrıca POS Barkod firması tarafından açılan stant da öğrenciler, POS sistemlerinin yiyecek-içecek işletmelerinde kullanımı konusunda kısa bir eğitim aldı. Fuarda çeşitli yörelerden organik gıdaların ve el yapımı ürünlerin tanıtımı yapılırken, kültürler arası yakınlaşmaya ve ilimizin turistik faaliyetlerine de hizmet eden bu etkinlik, okulumuz tarafından düzenlenen katılımla desteklenmiş oldu.


Diğer Haberler
Atçılık ve At Antrenörlüğü Programı ...
2025-2026 MEZUNİYET TÖRENİ YAPILDI !!! ...
Laborant ve Veteriner Sağlık Programı ...
Harita ve Kadastro Programı Söyleşi ...
Hilton Elazığ Genel Müdürü Veli ...
TARIM VE HAYVANCILIK MERKEZİNDE ...
Toplumsal Katkı Koordinatörlüğü ...
İHA-1 TİCARİ PİLOT EĞİTİMİ YAPILDI ...